Το Δίστομο και τα κλειστά faux-υπερπατριωτικά στόματα

Distomo-xa

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, όταν μικρές λεπτομέρειες, σε ανύποπτες στιγμές, κάνουν ηλίου φαεινότερο κάτι (για όποιον θέλει φυσικά να το δει) και παρουσιάζουν το πραγματικό πρόσωπο όλων των θιάσων που συμμετέχουν στο τσίρκο της βουλής.

Όπου κάθε θίασος υπάρχει για να καλύπτει όλο το κοινωνικό-πολιτικό φάσμα και να κρατάει αρκετά από τα γατοχρυσόψαρα (τους πολίτες-ψηφοφόρους) εντός του τσίρκου ώστε το όλο σύστημα να μην πάψει να λειτουργεί.
Όπου όλο αυτό εξηγείται στο παρακάτω παλιό άρθρο:
https://365meres.wordpress.com/2015/01/02/ta-gatoxrisopsara-oi-klown-kai-to-tsirko/

Εντός του τσίρκου αλλά χωρισμένους όπως εξηγείται παρακάτω:
https://365meres.wordpress.com/2014/12/08/apo-tis-ippodromies-tou-byzantiou/

Παίζοντας ο καθένας τον δικό του ρόλο.
Με άλλους να εμφανίζονται στη κεντρική σκηνή, άλλους στις μικρότερες πλαϊνές και άλλους σχεδόν όμοιους με τους μεγάλους εκτός, ώστε να πιάνουν και όσους περνάνε από εκεί κοντά:
https://365meres.wordpress.com/2014/03/24/mitosi-kai-politikos-karkinos/

Όλοι όμως δεν μπορούν να αποφύγουν να εκτεθούν από μικρές λεπτομέρειες που δείχνουν είτε την ανικανότητα τους είτε τις ψεύτικες ταμπέλες που κουβαλάνε.

Με τα οποία έχει ασχοληθεί πάμπολλες φορές το μπλογκ:
1) https://365meres.wordpress.com/2015/11/24/info-solutions-anekdota/
2) https://365meres.wordpress.com/2015/01/20/100_dis_kai_270_euro_kostizoun_to_idio/
3) https://365meres.wordpress.com/2015/11/08/san-na-mh-perase-mia-mera/

Με διαφορά όμως χειρότερο είναι όταν ένας θίασος αποφασίζει να κρύψει το πραγματικό του πρόσωπο και εκμεταλλευόμενο τις οικονομικές και κοινωνικές περιστάσεις να παίξει με τον ευάλωτο ψυχισμό και τα συναισθήματα των πολιτών ώστε να κλείσει ένα από τα άκρα του τσίρκου.

Ειδικά όταν αυτός ο θίασος στη πραγματικότητα πρεσβεύει κάτι που έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με τον ρόλο που ανέλαβε να παίζει.

Η ευθύνη γι αυτό δεν είναι απλά των πολιτών όπως συμβαίνει με τους υπόλοιπους θιάσους του τσίρκου αλλά είναι ξεκάθαρα των υπόλοιπων που επέτρεψαν να δημιουργηθούν τόσο έντονες συνθήκες ώστε πέρα από όσους δεν μπορούν να καταλάβουν με τι έχουν να κάνουν, να υπάρχουν και πολλοί πολίτες που ενώ ξέρουν και καταλαβαίνουν να μην ενδιαφέρονται ποιος λέει ο,τι λέει, αρκεί που τους εκφράζει.

Και είναι ο,τι πιο τραγικό έχει να επιδείξει αυτό το βρώμικο σύστημα.

Σαν να επιλέγεις να διοικήσει το Υπουργείο Υγείας κάποιος που ξέρεις πως παίρνει φακελάκι γιατί απλά λέει πως είναι κακό να συμβαίνει και να τον επιλέγεις γιατί δεν έχεις κάποιον καλύτερο ή δεν μπορείς να καταπολεμήσεις το γεγονός.
Οπότε, ας έχεις κάποιον, οποιονδήποτε, που έστω χαϊδεύει τα αυτιά σου.

Και όσο υπάρχει μια ομάδα με τόσο εκ διαμέτρου αντίθετο πρόσωπο από το προσωπείο που έχει φορέσει, που απλά λέει πράγματα για να επηρεάσει το θυμικό πολιτών, τόσο δεν θα μπορεί αυτός ο πολίτης που τους επιλέγει, να βρει κάποιον άλλο να κάνει έστω τις ελάχιστες πράξεις και όλα θα μοιάζουν στάσιμα αν όχι χειρότερα, με μόνο ευνοημένο το ίδιο το σύστημα.

Και όσο υπάρχει μια ομάδα όπως αυτή, τόσο θα βρίσκει πεδίο δράσης μια άλλη ομάδα που ο ρόλος της είναι πάντα εκτός, να κοιτάει αν τα σκοινιά που κρατάνε την τέντα του τσίρκου είναι γερά και να φροντίζει (με ήχο και εικόνα) ο θεατής-πελάτης-πολίτης που βρίσκεται εντός στα αριστερά στο κέντρο και προς τα δεξιά να νιώθει ασφάλεια μόνο μέσα στο τσίρκο και όσοι κάθονται τέρμα δεξιά να εναποθέτουν τις ελπίδες τους μόνο στην πιο ψεύτικη από τις ομάδες.

Γι αυτό και η παραπάνω εικόνα.
Γι αυτό και οι παρακάτω σύνδεσμοι

Λάθος Εθνικός Ύμνος:

Σπορά των ηττημένων του 1945:

Ψάξε-ψάξε (αναφορά στο Δίστομο) δεν θα βρεις:

Τι έγινε στο Δίστομο:
Σφαγή του Διστόμου

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s