Ο ανήθικος τρόπος της Ryanair να βγάζει περισσότερα χρήματα

Το μεγάλο κόλπο !!!!

Διευκρίνηση:
Πολλοί θα πείτε από μέσα σας «και τι με νοιάζει εμένα για τα εσωτερικά θέματα της Ryanair, όσο εγώ μπορώ να έχω φθηνό εισιτήριο» την ίδια ώρα που φωνάζετε να μην ανοίγουν τα καταστήματα Κυριακή αν σας επηρεάζει προσωπικά ή για τις ατομικές συμβάσεις, αν ανήκετε σε αυτούς που τους λένε να δουλέψουν 6ωρο-5νθημερο για 300 ευρώ…
Δεν είναι για σας αυτό το κείμενο, γιατί πολλοί θα πουν πως δεν τους νοιάζει για σας, αρκεί να έχουν φτηνό προϊόν. Άλλωστε οι παρωπίδες που βολικά επιτρέπουν να κοιτάει κάποιος μόνο όσα τον αφορούν άμεσα, στους ηλίθιους δίνονται δωρεάν…

Μπορείτε πάντως να συνεχίσετε να το παίζετε θυμωμένοι και αγανακτισμένοι κατά περίσταση με την παρέα σας που μάλλον θα είναι μια από τα ίδια…

Φυσικά, αν υπήρχε αεροδρόμιο για Boeing στην Θήβα ή την Ασπροβάλτα (το οτι δεν υπάρχουν είναι ο μόνος λόγος που πετάει στο Βενιζέλος και στο Μακεδονία) και εκείνο εννοούσε η Ryanair Λονδίνο-Αθήνα, Λονδίνο-Θεσσαλονίκη θα ωρυόσασταν για την υποτιθέμενη κοροϊδία μιας και πέρα από το ότι -ας το πάρει το ποτάμι- θα έπρεπε να πάτε 50 χλμ μακριά από το Λονδίνο στο Stansted Airport, θα έπρεπε να πάρετε και το ΚΤΕΛ στην Ελλάδα…και πέρα από την τιμή, θα χρειαζόσασταν «μισή μέρα» για να φτάσετε στον τελικό σας προορισμό…)

Αλλά και αυτό είναι πολιτική της εταιρείας απέναντι στους πελάτες για να μειώσει την αρχική τιμή και οφείλουν να το ψάχνουν και συνυπολογίζουν όσοι αποφασίζουν να πετάξουν μαζί της.

Ξεκαθαρίζω πως δεν πρόκειται να ασχοληθώ με τις τιμολογιακές πολιτικές της εταιρείας.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα τους να χρεώνουν ξεχωριστά τα πάντα, όπως υποχρέωση σου προτού κλείσεις εισιτήριο να διαβάσεις για τις έξτρα χρεώσεις και την πιθανή τελική τιμή, που αν δεν ταξιδεύεις παρά μόνο με όσα μπορείς να έχεις πάνω σου και αν ξέχασες να κάνεις όσα θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις όλες τις έξτρα χρεώσεις, θα σου κοστίσει πολύ πιο ακριβά από τις «ακριβές» εταιρείες:
https://uk.finance.yahoo.com/news/ryanair-vs-british-airways-why-budget-airlines-cost-more-than-standard-airlines.html

Ούτε με τα αεροπλάνα που τα παραγγέλνει για παράδειγμα χωρίς ρυθμιζόμενα καθίσματα για να μειώνει το κόστος. Δικαίωμα τους, αρκεί να είναι ασφαλή.

Ούτε με τις παραπλανητικές διαφημίσεις, όλες οι διαφημίσεις είναι από λίγο έως πολύ παραπλανητικές…

Ούτε με το πως υποχρεώνει ουσιαστικά την πλειοψηφία των πιλότων της να ανοίγουν one-man companies στην Ιρλανδία και να λογίζονται ως αυτό-απασχολούμενοι με ο,τι αυτό συνεπάγεται. Μηδέν έξοδα ασφάλισης για την εταιρεία στο ασφαλιστικό ταμείο της χώρας, μηδέν πληρωμένες μέρες άδειας και ημέρες ασθενείας, μηδέν αποζημίωση σε περίπτωση απόλυσης…
http://blogs.mirror.co.uk/investigations/2010/10/guess-which-airline-cuts-costs.html

Ούτε το πως απολύει δίκην εκφοβισμού με γελοίες δικαιολογίες πιλότους που εργάζονταν χρόνια σε αυτήν, όταν τόλμησαν να ενημερώσουν το προσωπικό καμπίνας πως μπορεί να βρει μια κάποια νομική υποστήριξη:
http://blogs.mirror.co.uk/investigations/2011/03/ryanair-pilot-sacked-for-handi.html

Ούτε με την πρόθεση της να πουλάει διαφημιστικό χώρο στις ατράκτους των αεροσκαφών της (που μεταξύ μας το θεωρώ και έξυπνη ιδέα)
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2370183/Ryanair-plans-sell-advertising-space-fleet-planes-boost-profits.html

Το κείμενο αφορά την ανήθικη «μπίζνα» που έχει στήσει η εταιρεία εκμεταλλευόμενη το προσωπικό καμπίνας και που της αποφέρει κυριολεκτικά εκατομμύρια, βασιζόμενη στην ανεργία που μαστίζει τους νέους και στις πάρα πολλές γκρίζες περιοχές που έχουν τα συμβόλαια της και που οι περισσότεροι τα αντιλαμβάνονται αφού προσληφθούν.

Άλλωστε πολύ μεγάλο μέρος των κερδών της εταιρείας έρχεται από τρίτες πηγές (αncillary revenue) και όχι από τα εισιτήρια, όπως οι ίδιοι δηλώνουν:
«..Ancillary revenue outpaced traffic growth, rising by 11% to €886 21% of to
tal revenue...»
http://www.ryanair.com/doc/investor/2012/q4_2012_doc.pdf#page=1&zoom=auto,-98,517

Είναι όμως πολύ διαφορετικό να μειώνεις την τιμή του εισιτηρίου ξέροντας πως ένα 20% των πελατών θα πληρώσει έξτρα για να δει μια ταινία εν πτήση, ένα άλλο 20% θα ξεχάσει να τυπώσει την κάρτα επιβίβασης του, ένα άλλο 30% θα πληρώσει έξτρα για να καθίσει όλη η παρέα μαζί και ένα 20% δεν θα δει καν τις έξτρα χρεώσεις, ούτε καν τους φόρους αεροδρομίου, οπότε θα τους κοστίσει πολύ πιο ακριβά και εσύ θα κερδίσεις αέρα χρήματα και άλλο να πίνεις το αίμα όσων εργάζονται σε σένα και να το παίζεις και σπουδαία εταιρεία.

H Ryanair λοιπόν, στον πίνακα ανακοινώσεων της βασικής εταιρείας (Crewlink) με την οποία συνεργάζεται (μάλλον της ανήκει, για να μην μας περνάνε για βόδια γι αυτό και στην σελίδα τους δεν αναφέρουν καμιά άλλη εταιρεία στην οποία να παρέχουν πληρώματα, μόνο την Ryanair):
A fixed-term contract for 3 years with Crewlink who are contracted to supply cabin crew to Ryanair.
http://www.crewlink.ie/en/about-the-job
είχε συμπεριλάβει πρώτη φορά και την Θεσσαλονίκη (25/3) για τις αρχικές συνεντεύξεις για πρόσληψη προσωπικού για τα αεροσκάφη της εταιρείας.
Τώρα επανέρχεται στις 4 Σεπτεμβρίου, βγάζοντας αληθινή την παρακάτω -προ μηνών- διαπίστωση στο προσχέδιο του κειμένου, πως:
…Κοιτώντας την σχετική σελίδα βλέπει κανείς πως μόνο μέσα στο επόμενο 2μηνο, θα λάβουν χώρα πάνω από 30 Recruitment Days όπως τις ονομάζουν. Που εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως είναι συνεχείς καθ όλη την διάρκεια του χρόνου.
http://www.crewlink.ie/en/recruitment-days

Το άλλο προκτορείο ονομάζεται Dalmac
http://www.dalmac.ie/index.php
και επίσης έχει αποκλειστικό πελάτη την Ryanair.
http://www.dalmac.ie/index2.php

Τώρα, όποιος θέλει ας πιστεύει πως αυτές οι 3 εταιρείες δεν είναι ένα και το αυτό.
Ούτε η γάτα μόνο κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.
Μπορεί να είναι και το μικρό σπουργίτι του Αρκά που κάνει πλάκα στον μπαμπά του…

(Στο ερώτημα γιατί μια εταιρεία με μεγάλο μα σταθερό στόλο χρειάζεται να στρατολογεί διαρκώς προσωπικό, με δεκάδες ημέρες συνεντεύξεων κατά την διάρκεια του χρόνου, ακόμη και όταν πλησιάζει η νεκρή -κατ αυτήν- εποχή, η απάντηση έρχεται μόνη της στο τέλος του κειμένου…)

Αν λοιπόν περάσεις την αρχική συνέντευξη, εκπαιδεύεσαι και ΑΝ πετύχεις στις εξετάσεις, σου γίνεται ένα συμβόλαιο 3 ετών, όχι απευθείας με την Ryanair αλλά με τα παραπάνω δυο πρακτορεία που «συνεργάζονται» με την εταιρεία και ασχολούνται με τις «στρατολογήσεις» και την εκπαίδευση και πληρώνεσαι με τις ώρες πτήσης και ανάλογα του που βρίσκεσαι (!!!!)
«…Competitive salary dependant on where you are based throughout our European network…»
European Bases (Excl DUB, ORK, WRO, BUD and all UK Bases) €16.20 (Per Scheduled Block Hour)
WRO, BUD €11.34 (Per Scheduled Block Hour)
Dublin (DUB) Base €16.68 (Per Scheduled Block Hour)
Cork (ORK) Base €16.00 (flights 1hr 45m)
UK Bases Stg £13.07 (Per Scheduled Block Hour)
(οι παραπάνω αμοιβές είναι προ φόρων και άλλων κρατήσεων)

Το αν μετά από ένα χρόνο προσληφθείς επίσημα από την ίδια την Ryanair παίζει….’
http://www.ryanair.com/en/careers/job/10003

Έτσι μπορεί η εταιρεία να αποφεύγει και κατηγορίες που φτάνουν μέχρι το Βρετανικό Κοινοβούλιο για παράδειγμα, όταν πρώην εργαζόμενοι τολμούν να αποκαλύψουν τι πραγματικά συμβαίνει, παρά τον όρο εμπιστευτικότητας που υπάρχει με μεγάλα γράμματα στο συμβόλαιο τους και που ισχύει ακόμη και αν απολυθούν.
Παράδειγμα στην Αγγλία:
http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/join-ryanair-see-the-world-but-well-only-pay-you-for-nine-months-a-year-8619897.html

Επίσης, είτε σαν εργαζόμενος στα δυο συνεργαζόμενα αποκλειστικά με την Ryanair πρακτορεία είτε σαν εργαζόμενος της Ryanair, η πρόσληψη και το συμβόλαιο γίνεται με τον Ιρλανδικό νόμο, που είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα της εταιρείας.
Παράδειγμα στην Νορβηγία:
http://www.newsinenglish.no/2013/04/11/ryanair-boss-denies-slave-contracts/
Παράδειγμα στο Βέλγιο:
http://www.travelmole.com/news_feature.php?id=103369
Παράδειγμα στην Γαλλία:
http://lajeunepolitique.com/2013/05/31/ryanair-fined-225000-euros-loses-four-aircrafts-for-violating-french-labor-laws/

Η εκπαίδευση λοιπόν γίνεται από μια άλλη εταιρεία και όχι την Ryanair !!!!! Καλό, έ;
Εκπαίδευση που κοστίζει…
α) αν πληρώσεις προκαταβολικά, 500 ευρώ η εγγραφή, 1749 τα μαθήματα και 700 ευρώ τα έξοδα διαμονής τα οποία πρέπει να προκαταβάλεις 3 εβδομάδες πριν !!!
β) Αν πληρώσεις με συμφωνία να κρατηθούν από τον μισθό σου ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ προσληφθείς κοστίζει επίσης 500 η εγγραφή, 700 η διαμονή και 2349 τα μαθήματα.
http://www.crewlink.ie/en/fees

Εάν τώρα κοπείς, σου επιστρέφονται τα έξοδα μαθημάτων. Μόνο που η εγγραφή και η διαμονή ξεχωρίζονται από τα μαθήματα….Πονηρό; 1200 ζεστά ευρουλάκια μένουν στην εταιρεία από την/τον κάθε υποψήφιο για πλήρωμα αεροσκάφους, ακόμη κι αν κοπεί!!!

1000 δηλαδή να περάσουν από Ελλάδα (βολικό…) την συνέντευξη και να πληρώσουν τα πάγια για εγγραφή και διαμονή με την ελπίδα να επιτύχουν και να προσληφθούν κάποτε, μας κάνει 1.200.000 ευρώ…

Κι όποιος πει πως σε κάθε δουλειά πρέπει να εκπαιδευτείς ή να κάνεις πρακτική, άλλο είναι να κάνεις εκπαίδευση-πρακτική για να μπορείς να εργασθείς γενικά σε έναν κλάδο και άλλο να πληρώσεις για να εκπαιδευτείς κι αν σε διαλέξουν να δουλέψεις μέσω εργολάβου για μια συγκεκριμένη εταιρεία.

Αν τώρα είσαι «τυχερός» και προσληφθείς από την συνεργαζόμενη εταιρεία…
-Πληρώνεις για την στολή σου 360 ευρώ τον χρόνο…
You will be provided with a Client uniform and the cost of this uniform will be deducted from your earnings. Deductions of €30.00 (Euro) / £25.00 (UK) per month will be made from your monthly payments and deductions will commence
from your first monthly payment and will continue until 12 deductions have been made.

-Πληρώνεις και για ότι καταναλώσεις στην διάρκεια της πτήσης, ακόμη και το νερό.
Συν όλα τα «περίεργα» που έχει το συμβόλαιο σου…
Ενδεικτικά:
Δουλεύεις για 9 μήνες και παίρνεις άδεια άνευ αποδοχών για 3.
Τρεις μήνες κατά τους οποίους δεν λήγει το συμβόλαιο σου, οπότε δεν μπορείς να εργασθείς αλλού, καθώς ακόμη και σε αυτή την «νεκρή περίοδο» η εταιρεία μπορεί να σε καλέσει να εργασθείς!
SEASONALITY OF CONTRACT
3.1. The company has a lesser demand for cabin crew during the winter flight schedule between November and March inclusive. You are required to work for approximately nine months during our flight year between April to March annually. This nine months will typically be in the form of normal working between April and October with unpaid leave for three months (i.e. usually between November and March inclusive)
Any period of unpaid leave will be rostered at the company’s discretion and will not necessarily be in consecutive months. There is no guarantee that you will not be required to operate flight or ground duties during the winter season, and the period of time when you are not required to operate flight or ground duties may occur at other times during the year, subject to operational requirements.
3.2. You will receive written notification of your allocated seasonal unpaid leave prior to the commencement of the leave. During any periods of unpaid leave;
• your continuity of employment will not be affected;
• you will not receive any payment (including basic pay, flight pay, sales bonus, monthly allowances etc.);
• the company will not make any PRSI contributions on your behalf; and
• you will not accrue annual leave.

Να βρίσκεσαι stand by στο αεροδρόμιο με την στολή σου μέσα σε μια ώρα από την ειδοποίηση και για 8 ώρες όπου θα πληρωθείς 4 μπορεί και 2.5 ευρώ πάντα ανάλογα που βρίσκεσαι (στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης και της Βαρσοβίας για παράδειγμα θα πάρεις 2.5 στο χέρι για κάθε ώρα)

Να βρίσκεσαι stand by στο σπίτι σου μέχρι και 8 μέρες τον μήνα για τις οποίες δεν πληρώνεσαι τίποτα!
2. STANDBY DAYS
Seasonal Cabin Crew will be required to work a number of “Stand By Day” per month, whereby they must be available to work within one hour of being called. If called to work remuneration will be in way of the standard scheduled block
hour pay rate. If you are required to complete standby in uniform at the airport you will be paid €30.00 (€21.00 WRO and BUD) attendance rate. Otherwise there is no pay for standby duty.

Να πληρώνεις από την τσέπη σου για όποιο θέμα υγείας προκύψει, αφού για να αποκτήσεις βιβλιάριο υγείας στην Ιρλανδία πρέπει να διαμένεις εκεί τουλάχιστον 12 μήνες, που δεν πρόκειται φυσικά να συμβεί…Η εταιρεία σαν εταιρεία δεν παρέχει τίποτα
«There are no Company provisions for sick pay. It is your responsibility to claim statutory benefits for any absence»
Nα πληρώσεις (!!!!!) 200 ευρώ αν παραιτηθείς προτού περάσουν 15 μήνες…για τα χαρτιά που πρέπει να συμπληρωθούν….

Λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός πως πάνω από το 60% απολύονται -βολικότατα- κατά τον πρώτο χρόνο….πέρα από αυτούς που δεν αντέχουν και αποχωρούν από μόνοι τους.
Όπως και το γεγονός πως οι καινούργιοι λέγεται πως κάνουν μέχρι και 800 ώρες πτήσης τον χρόνο αφού στοιχίζουν ψίχουλα στην εταιρεία, σε αντίθεση με όσους έχουν χρόνια που κάνουν από 30 μέχρι 80 ώρες (που ακούγεται λογικό για μια εταιρεία που ήθελε να βγάζει χρήματα ακόμη και από την χρήση της τουαλέτας), ολοκληρώνει την εικόνα με τις παράξενα πολλές ημέρες «στρατολόγησης» καθ όλη την διάρκεια του έτους, ακόμη και στην λεγόμενη νεκρή περίοδο.
Οι δε απολυμένοι μένουν και χωρίς επιλογές, αφού για να προσληφθείς σε άλλη αεροπορική εταιρεία χρειάζεται να έχεις προϋπηρεσία 5 ετών….
Οπότε και η εκπαίδευση πάει χαμένη…

Γι αυτό και οι περισσότεροι που περάσουν αυτή την περίοδο, ακόμη κι αν παραμείνουν να εργάζονται για ένα από τα 2 πρακτορεία, προτιμούν να μην μιλήσουν και κάνουν υπομονή (μαζί με τον φόβο για ασφαλιστικά μέτρα εναντίον τους βάση του όρου εμπιστευτικότητας..)

Πόσες δεκάδες δεκάδες χιλιάδες άραγε σε όλη την Ευρώπη να δοκιμάζουν την «τύχη» τους στην Ryanair κάθε χρόνο….;
Ειδικά σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων που έχει ρίξει τα δίχτυα της η Ryanair και που βιώνουν την οικονομική κρίση πολύ πιο έντονα από τις υπόλοιπες…
Μιλάμε για βιομηχανία, όχι αστεία !!!
Υ.Γ.
Έτσι προσφέρω και εγώ φτηνό εισιτήριο…..που όπως πολύ εύστοχα περιγράφει το παρακάτω χιουμοριστικό τραγουδάκι, τελικά για τους περισσότερους δεν είναι καθόλου φτηνό!

Advertisements

11 thoughts on “Ο ανήθικος τρόπος της Ryanair να βγάζει περισσότερα χρήματα

  1. Nikos

    Φυσικά, όλα αυτά που σωστά αναφέρετε στο άρθρο σας είναι γνωστά στους ενδιαφερόμενους ΠΡΙΝ κάνουν την αίτηση για πρόσληψη στην εν λόγω εταιρία και, κατά συνέπεια, μπορούν να αρνηθούν! Κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να εργαστεί στη Ryanair.
    Αυτό που μου κάνει εντύπωση, όμως, είναι το γεγονός ότι δεν ερευνήσατε καθόλου την αγορά για να μάθετε πόσο κοστίζει η εκπαίδευση πληρωμάτων καμπίνας σε άλλες σχολές, φορείς εκπαίδευσης ή αεροπορικές εταιρίες, αλλά κατηγορείτε ευθέως ΜΟΝΟ τη Ryanair!!! Η εν λόγω εκπαίδευση δεν παρέχεται δωρεάν πουθενά στον κόσμο και από καμία απολύτως σχολή, φορέα ή αεροπορική εταιρία!!! Τι ισχύει λοιπόν σε όλες τις άλλες εταιρίες που κρατούν τις δικές τους προϋποθέσεις σαν εφτασφράγιστο μυστικό;
    Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε ότι το κόστος διαμονής είναι καθαρό κέρδος για την εταιρία. Καταλαβαίνω μεν το κόστος εγγραφής των 500 ευρώ, αλλά το κόστος διαμονής των 700 ευρώ είναι καθαρό κέρδος; Πού μένουν δηλαδή οι εκπαιδευόμενοι; Σε παγκάκια στα πάρκα; Δεν έχει κανένα κόστος η εταιρία ή σας βόλευε για τους υπολογισμούς σας;
    Τέλος, μου κάνει επίσης εντύπωση το γεγονός ότι, παρόλο που παραθέσατε δεκάδες συνδέσμους για να αποδείξετε τα της Ryanair, δεν παραθέσατε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ σύνδεσμο για καμία άλλη εταιρία, δεν συγκρίνατε τους μισθούς, ούτε και τους όρους όλων των άλλων αεροπορικών εταιριών! Γιατί; Δεν γνωρίζετε ότι, αν θέλετε να γίνετε πιστευτοί στον κόσμο, δεν αρκεί να στοχεύετε και να κατηγορείτε σφόδρα μια εταιρία, χωρίς την αντιπαράθεση του τι ισχύει στις υπόλοιπες εταιρίες; Έστω και σε μία από αυτές που θα ήταν καλύτερη από τη Ryanair.
    Γιατί τόσο μένος κατά της εν λόγω εταιρίας;
    Αν θέλετε λοιπόν να ασκήσετε σωστή δημοσιογραφία και να σεβαστούμε τα άρθρα σας, φροντίστε να παραθέσετε συγκριτικά στοιχεία με άλλες αεροπορικές εταιρίες. Διαφορετικά, θα θεωρήσουμε απλά ότι κι εσείς, όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί σας που δεν ντρέπονται να αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι, απλά εκτελείτε τις εντολές των αφεντικών σας σύμφωνα με τα συμφέροντά τους!

    Μου αρέσει!

    1. Haris Tz. Συντάκτης

      Καταρχήν δεν είμαι δημοσιογράφος. Ούτε αυτό-αποκαλέστηκα δημοσιογράφος, ούτε είναι εργασία μου το να γράφω.
      Προσωπικό blog είναι και γράφω για όσα μου τραβάνε την προσοχή.

      Όσο για το θέμα, για καμιά άλλη εταιρεία δεν έχει γίνει τόσο ντόρος για το προσωπικό της όσο για την συγκεκριμένη και τα όσα αναφέρω και έψαξα και παραθέτω με πηγές, τα θεωρώ πολύ απλά ανήθικες τακτικές σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης.
      Γι αυτό και ξεχωρίζω την όποια τιμολογιακή πολιτική χρησιμοποιεί με τους όποιους «αστερίσκους».
      Αν ήταν στημένο κείμενο θα αναφερόμουν καυστικά και στις έξτρα χρεώσεις στις τιμές των εισιτηρίων, στην σχέση εταιρείας-πελάτη. Ίσα ίσα που φτάνω σχεδόν να την εγκωμιάζω για τις έξυπνες τακτικές της στο θέμα. (edit: Οπότε το μένος που λέτε, είναι στην φαντασία σας και μόνο!)

      Αν τώρα εσείς έχετε πληροφόρηση και κάτι μεμπτό να αναφέρετε για τις υπόλοιπες, μπορείτε να γράψετε γι αυτές, ακόμη κι αν εργάζεστε στην συγκεκριμένη εταιρεία. Ή να μου στείλετε στοιχεία και να είστε σίγουρος ότι θα ψάξω να τα διασταυρώσω όσο μπορώ και αν είναι σωστά, πως θα γράψω ανάλογο κείμενο.

      Επίσης για την ευθεία προσβολή πως πρόκειται για πληρωμένο κείμενο, μπορεί να είναι γελοία και μόνο σαν αναφορά, για ένα προσωπικό μπλογκ με μηδαμινή απήχηση, όμως εφόσον δεν ανακαλέσετε άμεσα θα υποχρεωθώ να κινηθώ νομικά, έχοντας κρατήσει ψηφιακό αρχείο από το σχόλιο σας. Μπορείτε να μην συμφωνείτε με κάτι ή με την οπτική ενός κειμένου, δικαίωμα σας όμως προσβολές δεν ανέχομαι από κανέναν!
      Υ.Γ.
      1200 ευρώ μένουν στην εταιρεία γράφω. Δεν αναφέρω πουθενά για καθαρό κέρδος. Να ξεσκονίσετε τα ελληνικά σας.

      Μου αρέσει!

      1. Nikos

        Αγαπητέ κύριε Τζιβανόπουλε,

        Ζητώ συγνώμη αν κατάλαβα λάθος, αλλά με ξεγέλασε η διεύθυνση του blog σας και ιδιαίτερα το «365meres.wordPRESS», όπου το «press» παραπέμπει συνήθως, αν όχι πάντα, σε δημοσιογραφία! Επίσης, με ξεγέλασε και το γεγονός ότι πουθενά δεν μπόρεσα να βρω κάποια αναφορά ότι πρόκειται για το προσωπικό blog κάποιου ιδιώτη που του αρέσει απλά να γράφει για όσα του τραβάνε την προσοχή και ειδικότερα το γεγονός ότι πουθενά δεν είδα τη λέξη «blog»! Η εμφάνιση του blog σας παραπέμπει περισσότερο σε κάποια δημοσιογραφική ιστοσελίδα, παρά σε κάποιο προσωπικό blog. Αυτός ήταν και ο λόγος που αναφέρθηκα σε δημοσιογράφους και δημοσιογραφία, για τα οποία, όπως καταλάβατε και με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν τρέφω και ιδιαίτερη εκτίμηση.

        Η λέξη «μένος» ήταν λιγάκι υπερβολική, οπότε, την παίρνω πίσω και ας μείνει στη φαντασία μου και μόνο.

        Όχι κύριε Τζιβανόπουλε, δεν εργάζομαι στην εν λόγω εταιρία, ούτε εγώ ούτε κάποιος συγγενής μου. Απλά θεωρώ άδικο το να βομβαρδίζουμε συνεχώς μία και μόνο συγκεκριμένη εταιρία και να αφήνουμε όλες τις άλλες να κάνουν ανενόχλητα τα ίδια και χειρότερα, απλά και μόνο γιατί κανένα από τα στελέχη τους δεν ΤΟΛΜΗΣΕ ποτέ να διαμαρτυρηθεί ανοιχτά, όπως τα στελέχη της εν λόγω εταιρίας.

        Τώρα, όσον αφορά στα «ευθεία προσβολή» και «πληρωμένο κείμενο», προτείνω να ξαναδιαβάσετε το κείμενό μου και να μου εξηγήσετε ακριβώς σε ποιο σημείο γράφω για «πληρωμένο κείμενο». Προσωπικά, όσες φορές κι αν το ξαναδιάβασα, δεν μπόρεσα να βρω κάτι τέτοιο, ούτε καν σαν υπαινιγμό. Το ίδιο κι ο δικηγόρος μου! Οπότε, δεν καταλαβαίνω αυτήν την υπερβολική ευθιξία σας, ειδικά από τη στιγμή που ξεκαθαρίσατε ότι ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ δημοσιογράφος! Γιατί, λοιπόν, το βλέπετε σαν προσβολή; Για δημοσιογραφία και ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ μιλώ! Γιατί αντιδράτε σα να ήσαστε δημοσιογράφος;

        Σχετικά με το υστερόγραφο, όταν λέτε ότι «μένουν στην εταιρία», τι ακριβώς εννοείτε; Σαν τι μένουν; Σαν έξοδα; Σαν ζημία; Σαν «φέσι»; Σαν τι; Στον κόσμο των επιχειρήσεων, όταν λέμε ότι «μένουν στην εταιρία», εννοούμε συνήθως σαν κέρδος. Όμως, θα δεχτώ την προτροπή σας και θα σας παρακαλέσω να με βοηθήσετε να… ξεσκονίσω τα Ελληνικά μου. Βλέπετε, εγώ δεν έχω πρόβλημα με τις προσβολές. 🙂

        Τέλος, όταν εκθέτετε τα κείμενά σας δημόσια στο διαδίκτυο, πιστεύω πως θα πρέπει να είσαστε πολύ πιο ανεκτικός στην όποια κριτική αυτών που τα διαβάζουν, καλόπιστη ή κακόπιστη, χωρίς να θίγεστε για το παραμικρό και να απειλείτε ότι «θα κινηθείτε νομικά».
        Μ’ αυτόν τον τρόπο, αν συνεχίσετε να απειλείτε όποιον έχει αντίθετη άποψη από τη δική σας δηλαδή, μάλλον θα μηδενιστεί πολύ σύντομα η έστω και «μηδαμινή απήχηση» του blog σας.
        Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εφόσον το επιθυμείτε, θα χαρώ πολύ να συνεχίσουμε τη συζήτηση στα δικαστήρια. Έχω κρατήσει κι εγώ ψηφιακό αρχείο όλης της συζήτησης.

        Με κάθε καλή διάθεση,

        Νίκος Μαυροματίδης
        https://www.facebook.com/nmavromatidis (για να μη σας βάλω σε κόπο να ψάχνετε τα στοιχεία μου)

        Μου αρέσει!

      2. Haris Tz. Συντάκτης

        Καταρχάς χαίρομαι που -έστω κι αν δεν κατανοείτε επακριβώς τον λόγο- ζητάτε «διακριτικά» συγγνώμη. Αποφεύγουμε και την ταλαιπωρία.

        Για το οτι σας μπέρδεψε το wordpress και δεν ακούσατε ποτέ πως το wordpress.com είναι πλατφόρμα φιλοξενίας blog (δημοφιλέστερη κι από την blogspot της Google) θα το θεωρήσω απλά μια άσχημη στιγμή κάποιου ασχολείται με το διαδίκτυο που στο βιογραφικό του αναφέρει «…Άριστη γνώση όλων των λειτουργικών συστημάτων Windows(Win98 –Win7) και των εφαρμογών MS Office, Lotus Office, Email και Internet.Διαχείριση Βάσεων Δεδομένων, δημιουργία ιστοσελίδων(HTML) και άνετη χρήση των δημοφιλέστερων συστημάτων ERP και CRM…»

        Άτυχη στιγμή θα θεωρήσω το ότι πουθενά δεν είδατε την λέξη blog όπως λέτε.
        Υπάρχει ανέκαθεν στο τέλος της σελίδας.

        (Το ότι γράφετε πως η εμφάνιση παραπέμπει περισσότερο σε δημοσιογραφική ιστοσελίδα, πραγματικά το αφήνω ασχολίαστο, εκτός κι αν έχετε παραδείγματα σύγκρισης για να δω κι εγώ πως καταλήξατε σε αυτό το συμπέρασμα).

        Άτυχη στιγμή θα θεωρήσω το ότι 2 νοματαίοι δεν αντιλαμβάνεστε πως το να πεις σε κάποιον πως με ένα κείμενο του εκτελεί τις εντολές των αφεντικών του σύμφωνα με τα συμφέροντά τους, είναι ευθεία κατηγορία περί πληρωμένου κειμένου. Ακόμη κι αν είναι δημοσιογράφος. Πόσο μάλλον όταν δεν είναι.

        Προφανώς εσείς δεν θα θιγόσασταν αν κάποιος σας κατηγορούσε για παράδειγμα κατ αυτόν τον τρόπο για το σχόλιο σας και θα το θεωρούσατε κριτική και αντίθετη άποψη, ειδικά όταν δεν έχετε/είχατε την παραμικρή εμπλοκή με την συγκεκριμένη εταιρεία, όπως γράψατε. Δικαίωμα σας, όπως και δικό μου να θέτω τις κόκκινες γραμμές στο τι θεωρώ προσβολή και που ενεργοποιείται η ευθιξία μου, για το οποίο και σας ενημέρωσα. Δεν κάνω πολιτική ούτε αναγνωσιμότητα επιθυμώ για το blog μου για να προσπαθώ να τα έχω καλά με όσους θεωρώ πως με προσβάλουν σαν άτομο.

        Επίσης όποιος διαβάσει τα σχόλια πρέπει να είναι πάρα πολύ ελαστικός για να θεωρήσει το αρχικό σας σχόλιο σας «αντίθετη άποψη»…οπότε το περί υπερβολικής ευθιξίας σας το επιστρέφω διότι με εξέπληξε πραγματικά και πολύ περισσότερο τώρα που είπατε πως δεν έχετε σχέση με την Ryanair. Που να είχατε και σχέση δηλαδή…Ειλικρινά σας συγχαίρω για την ανιδιοτελή ευθιξία σας να υπερασπιστείτε με τόσο πάθος που σας οδήγησε σε άδικες κατηγορίες και προσβολές, μια ξένη προς εσάς εταιρεία. Εκτός κι αν «το δεν εργάζομαι» αφορά το παρόν και έχετε συναισθηματικούς-επαγγελματικούς δεσμούς από το παρελθόν, οπότε θα μου ήταν κάπως πιο κατανοητό…

        Άτυχη επίσης η σύγκριση του παραπάνω με την προτροπή «να ξεσκονίσετε τα ελληνικά σας» όσον αφορά προσβολές.Εύκολα αντιληπτό από τον καθένα πιστεύω.

        Άτυχη στιγμή θα θεωρήσω και την απορία σας για το υστερόγραφο μου. Την πιο άτυχη σας, εφόσον έχετε άμεση σχέση με επιχειρήσεις. Ρωτήστε έναν καλό λογιστή τι παπάδες μπορεί να κάνει με αυτά τα δεδομένα….ακόμη κι αν όλα τα 500 ευρώ αφορούν πραγματικά έξοδα διαμονής που πληρώνει η εταιρεία σε τρίτους, αν δεν είναι δικές της οι εγκαταστάσεις διαμονής…

        Παρόλα αυτά με καλύπτει το γεγονός πως πάψατε να με θεωρείτε κάποιον που γράφει κατά παραγγελία και κατ επάγγελμα και που μου «κάνατε την χάρη» να ζητήσετε συγγνώμη, παρόλο που δεν κατανοείτε την «ευθιξία μου»…Αμοιβαίο….

        Κι αν ποτέ εμπλακείτε άμεσα ή έμμεσα με την συγκεκριμένη εταιρεία, είμαι σίγουρος πως το μισό πάθος να δείξετε, θα σας λατρέψουν.

        Μου αρέσει!

  2. Nikos

    Μου γράφετε: «Ή να μου στείλετε στοιχεία και να είστε σίγουρος ότι θα ψάξω να τα διασταυρώσω όσο μπορώ και αν είναι σωστά, πως θα γράψω ανάλογο κείμενο.»

    Πού θα μπορούσα να σας στείλω στοιχεία για την αντίστοιχη εκπαίδευση στην Ελλάδα; Δεν βρίσκω κάποιο email στη σελίδα σας.
    Στα στοιχεία που θα σας στείλω, θα δείτε ότι το κόστος για την εκπαίδευση στη μεγαλύτερη, αντίστοιχη, Ελληνική σχολή, ανέρχεται στο ποσό των 3.000 € και, μάλιστα, χωρίς καμία απολύτως υπόσχεση για επαγγελματική αποκατάσταση, έστω και με πιθανότητα 10%.
    Επίσης, θα στείλω και άρθρο από μεγάλη εφημερίδα σχετικά με τους μισθούς που πληρώνουν οι διάφορες εταιρίες, ώστε να αποκτήσετε μια πλήρη εικόνα.

    Εν αναμονή,

    Νίκος Μαυροματίδης

    Μου αρέσει!

    1. Haris Tz. Συντάκτης

      Τα σχόλια είναι ανοιχτά για να στείλετε ο,τι θέλετε. Καλό μάλιστα είναι να στείλετε αν έχετε (μιας και ασχολείστε με το αντικείμενο) και από ξένες σχολές εκπαίδευσης, εφόσον επιθυμείτε να γίνει σωστή σύγκριση. Αν όμως η εκπαίδευση των συγκεκριμένων σχολών αποδίδει πτυχίο που αναγνωρίζεται από τρίτες εταιρείες (σαν τίτλος σπουδών ένα πράγμα) καταλαβαίνετε πως χάνει ένα βασικό στήριγμα η υπερασπιστική προς την ryanair ρητορική σας γιατί ο δικός της «τίτλος σπουδών» είναι καθαρά ιδιωτικός και ουσιαστικά άχρηστος εκτός της εταιρείας. Αν δεν ισχύει και αν και βρω πως οι όροι συμβολαίων πλησιάζουν έστω τους όρους της ryanair να είστε σίγουρος πως στην πρώτη ευκαιρία (δεν είμαι επαγγελματίας blogger βλέπετε) θα αναφερθώ ειδικά και γενικά στις ανήθικες πρακτικές (όσον αφορά τους εργαζόμενους τους) του κλάδου των αεροπορικών εταιρειών απέναντι στα πληρώματα τους.

      Μου αρέσει!

      1. Nikos

        Κρίμα κύριε Τζιβανόπουλε. Προφανώς θεωρείτε πως έχετε μονοπώλιο στο να προσβάλλετε τους συνομιλητές σας και να θίγεστε χωρίς λόγο. Λυπάμαι ειλικρινά που κατασπατάλησα το χρόνο μου στο blog σας και σας υπόσχομαι πως δεν πρόκειται να του αφιερώσω ούτε δευτερόλεπτο στο μέλλον!
        Να σας έχει πάντα καλά ο Θεός και να σας φωτίζει το δρόμο και το πνεύμα.

        Μου αρέσει!

      2. Haris Tz. Συντάκτης

        Έγώ με βρήκα υπερβολικά ευγενή από την αρχή μέχρι το τέλος. Όπως και να έχει, scripta manent για όποιον περαστικό τύχει να διαβάσει τι διημείφθη, ποιος πρόσβσλε ποιον και ποιος επέδειξε περίεργη συμπεριφορά. Υ.Γ. Αντεύχομαι ειλικρινώς.

        Μου αρέσει!

  3. Ηλέκτρα

    Για να δώσεις χαμηλές τιμές μειώνεις τα κόστη , ο ανθρώπινος παράγων είναι ο πρώτος που θα πληγεί .
    Χάρη , παντού τα ίδια , μπορεί με διαφορετικό τρόπο αλλά τα ίδια . Όταν παίρνουν δοκιμαστικά υπαλλήλους για δυο βδομάδες και μετά ΑΝ τους κάνουν τους κρατάνε , που δεν τους κρατάνε , και αυτές οι μέρες αμοισθί .

    Μου αρέσει!

  4. Παράθεμα: Ένα κόμμα ογδόντα ένα ογδόντα ένα ογδόντα ένα…. | 365meres

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s